ویژگی شاخص دوربین کوچک وایرلس GM25 : خری
نوشته شده توسط : ساسان

دوربین کوچک وایرلس GM25 سری جدید از دوربین مداربسته بی سیم است که امکانات پشرفته ای دارد .دوربین کوچک وایرلس GM25 نیاز به سیم کشی و دستگاه ضبط ندارد و کلیه اطلاعات بر روی کارت حافظه ذخیره میشود دوربین مداربسته کوچک وایرلس رم خور GM25 سنسور حساس به حرکت دارد و در صورت تشخیص حرکت بلافاصله از طریق ارسال آلارم بر روی تلفن همراه اطلاع رسانی میکند.

می توان دوربین کوچک وایرلس GM25 را در هر جایی که می خواهید بدون سوراخ کردن دیوارها وصل کرد. هنگامی که می خواهید مکان دوربین را تغییر دهید، جابجایی و نصب مجدد دستگاه آسان است. فرزندانتان را در هر اتاقی که هستند به دقت زیر نظر داشته باشید یا حیوان خانگی خود را از نزدیک تماشا کنید.

 

پیوند پیشنهادی : لیست قیمت دوربین کوچک رم خور 

 

[

 

 

ویژگی شاخص دوربین کوچک وایرلس GM25 : خرید دوربین وایرلس مخفی

مشاهده آنلاین تصاویر بر روی موبایل :

با داشتن این دوربین کوچک رم خور میتوانید به صورت آنلاین تصاویر منزل و یا محل کارتان را بدون محدودیت مسافتی بر روی تلفن همراه و کامپیوترتان دریافت کنید همچنین دسترسی کامل به ویدیو های ضبط شده را نیز دارید و میتوانید تمامی فایل های ذخیره شده را بازبینی و ذخیره کنید.

 

مشاهده آنلاین تصاویر بر بروی موبایل

مکالمه دو طرفه : دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

همچنین از قابلیت های ویژه این دوربین کوچک میتوان به قابلیت مکالمه دو طرفه اشاره کرد این دوربین میکروفن قوی جهت دریافت صدا تا ۱۰ متر و قابل پخش صدا را دارد و میتوانید از طریق لپ تاپ و تلفن همراه تان به صورت آنلاین مکالمه دو طرفه برقرار کنید.

 

پیوند پیشنهادی : لیست قیمت دوربین مداربسته

 

 

 

مکالمه دو طرفه آنلاین با افراد حاضر در محل نصب دوربین

ابعاد کوچک

دوربین وایرلس GM25 ابعاد کوچکی دارد و فضای زیادی از خانه را اشغال نمیکند.اگر به دنبال دوربین کوچک بیسیم هستید این دوربین میتواند تمامی نیاز های شما را بر طرف کند تها کافی است که این دوربین را به برق متصل کنید تا شروع به فیلمبرداری کند.

 

 

نصب و جایگذاری آسان

نصب و راه اندازی بسیار آسان دوربین اتاق کودک

نصب و راه اندازی این دوربین بی سیم بر خلاف دوربین های مداربسته سیمی بسیار آسان است و بدون داشتن دانش فنی به راحتی میتوانید دوربین کوچک وایرلس GM25 را نصب و راه اندازی کنید تنها کافی است که این دوربین را از طریق منبع تغذیه مخصوص به برق متصل کنید تا شروع به فیلمبرداری کند.

 

پیوند پیشنهادی : لیست قیمت دوربین مداربسته سیم کارت خور

 

 

دوربین کوچک وایرلس رم خور

تشخیص حرکت و ارسال آلارم نصب دوربین مخفی در منزل

همچنین دوربین کوچک وایرلس GM25 سنسور حساس به حرکت دارد و در صورتی که در محل نصب دوربین مداربسته حرکتی را تشخیص دهد از طریق ارسال نوتفیکیشن بر روی تلفن همراه حرکت را اطلاع رسانی میکند.و در صورت تشخیص حرکت میتواند شروع به فیلمبرداری کند و در زمان هایی که در محل نصب حرکتی نباشد فیلمبرداری انجام نمیشود که این امکان را به شما میدهد تا روز های بیشتری را ذخیره کند.دوربین خورشیدی

 خرید دوربین وایرلس مخفی

مادون قرمز IR 

به دلیل وجود چراغ های مادون قرمز در اطرف لنر دوربین کوچک وایرلس GM25 ،این دوربین میتواند تصاویری با کیفیت بالا را ثبت کند تعداد چراغ در اطراف این دوربین 10 عدد است که میتواند در تاریکی مطلق تا 20 متر را پوشش دهد.

 

پشتیبانی از کارت حافظه میکرو

بر خلاف دوربین های مداربسته سیمی که تمامی اطلاعات بر روی دستگاه ضبط ذخیره میشود در این دوربین کوچک رم خور تمامی اطلاعات بر روی کارت حافظه ذخیره میشود.حداکثر ظرفیت پشتیبانی از کارت حافظه در این دوربین کوچک رم خور ۶۴ گیگ است که با این حجم میتواند تا ۱۵ روز فیلمبرداری انجام دهد.

 دوربین مداربسته رم خور

حذف و جایگزین کردن اتومان فایل های قدیمی

یکی دیگر از قابلیت های دوربین کوچک وایرلس GM25 میتوان به بازنویسی فایل های قدیمی و یا لوپ رکورد اشاره کرد در صورت پر شدن حجم کارت حافظه در این دوربین مداربسته در صورت فعال شده لوپ رکورد دوربین به صورت اتومات فایل ذخیره شده قدیمی را ساعت به ساعت حذف کرده و ویدیو های جدید جایگزین میکند.

 

دوربین مداربسته مخفی

دوربین مداربسته کوچک

خرید دوربین مخفی

قیمت دوربین مخفی

دوربین خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین مداربسته سولار

دوربین خورشیدی برای باغ

قیمت دوربین خورشیدی

دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین مداربسته سیم کارتی

دوربین سیم کارتی

دوربین شلنگی

دوربین چاه

دوربین آندوسکوپی

قیمت دوربین شلنگی

دوربین لامپی

فروشگاه دوربین مداربسته

فروشگاه مالکد

فروشگاه نهصد

شرکت نهصد





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: